یکشنبه ۰۵ فروردین ۰۳

پاورپوینت کرم های پهن

بهترین در فروش فایل

پاورپوینت کرم های پهن

۵۱۵ بازديد
کرم چیست؟ تمام کرم ها دارای بدن نرم و ظریفی هستند و پا ندارند. کرم ها هزاران نوع یا گونه متفاوت دارند. بعضی از کرم ها به قدری کوچک هستند که برای دیدن آنها احتیاج به میکروسکوپ دارید.در صورتی که طول بعضی دیگر از کرم ها به 3 متر هم می رسد.   انواع کرم: کرم گرد کرم نواری کرم حلقوی کرم پهن   کرم پهن: تعدادی از این کرم ها شبیه برگ های بیضی شکل می باشند و شماری دیگر مانند نوارهای بلند هستند.بیشتر گونه های کرم پهن در دریا زندگی می کنند، اما تعدادی از آنها که از انواع کرم های پهن و ...

کک و مک چگونه از بین می رود؟

می توان پوست را با کرم حذف کک و مک روشن کرد یا با لیزر آن را جراحی کرد. هیچ روش خانگی وجود ندارد که کک و مک را رفع کند. موثرترین فرمول ها شامل مواد هیدروکینون، آلفا هیدروکسی و بتا هیدروکسی اسیدها، ویتامین A یا رتینوئیدها و آنتی اکسیدان ها هستند. آنتی اکسیدان هایی که بهترین عملکرد را دارند شامل ویتامین E، ویتامین C و ویتامین B3 یا نیاسین آمید هستند.

کرم های ضد کک و مک چگونه اثر می کنند؟

مواد مختلف به شیوه های متفاوت عمل می کنند. به عنوان مثال، هیدروکینون تولید ملانین (رنگدانه) را در منبع متوقف می کند و باعث سفید شدن پوست می شود؛ اما در بعضی از کشورها فروش هیدروکینون بدون تجویز، ممنوع است.
کوژیک اسید به روش مشابه کار می کند و مانع از تشکیل رنگدانه جدید می شود. همچنین می توانید از کرم های حاوی آزلائیک اسید و مندلیک اسید استفاده کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
فروشگاه ساز فایل و همکاری در فروش سل یو