سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

پاورپوینت درباره گیتار

بهترین در فروش فایل

پاورپوینت درباره گیتار

۶۸۱ بازديد
تعداد اسلاید : 26   فرمت : pptx   مقدمه :   گیتار نوعی ساز زهی است که با پیک یا انگشت نواخته می‌شود و از این جهت که سیم‌های آن در اثر ارتعاش تولید صدا می‌کنند، به سازهای گروه کوردوفون به انگلیسی: Cordophones یا زه ‌صدا تعلق دارد. این ساز علاوه بر داشتن قدمت تاریخی قابل توجه (چه از لحاظ ساختار آن و چه از لحاظ تکنیک‌های نوازندگی) توانسته ‌است همگام با تحولات موسیقی غرب پیشرفت چشمگیری داشته باشد؛ که در نتیجه گونه‌های متفاوتی از آن بوجود آ ...

راهنمای افراد مبتدی جهت یادگیری گیتار در 60 روز+راهنمای خرید بهترین گیتار

چه جوان باشید چه پیر، هیچ احساس بهتری از پادگیری نوازندگی نیست. این در حالیست که متأسفانه بسیاری از نوآموزان نوازندگی پس از گذشت چند ماه از این کار دست می کشند. تعلیم نوازندگی با گیتار با مربی می تواند گران باشد و اگر بلافاصله پیشرفت را مشاهده نکنید، می تواند ناامید کننده باشد. ChordBuddy یکی از آسان ترین و سریع ترین راه های یادگیری نوازندگی با گیتار در 60 روز را به شما معرفی می کند و این مقاله برگردانی از وب سایت آکوردبادی می باشد. از این راهنمای مفید برای یادگیری همه چیزهایی که شما باید بدانید به عنوان یک گیتاریست مبتدی لذت خواهید برد.

 تصویری از یک گیتار الکتریک

تصورات غلط و رایج در مورد یادگیری گیتار

بسیاری از تصورات غلط در مورد یادگیری نحوه نواختن گیتار وجود دارد. بعضی از داستان های گیتار و تصورات غلط در این رابطه عبارتند از:

  • من خیلی پیر هستم برای یادگیری یک ابزار موسیقی!
  • من وقت ندارم یاد بگیرم که گیتار را بنوازم
  • محدودیت های فیزیکی مانع توانایی من در نواختن گیتار خواهد بود
  • من نمی توانم گیتار دست چپ را بنوازم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
فروشگاه ساز فایل و همکاری در فروش سل یو