جمعه ۰۳ فروردین ۰۳

نمونه سوالات آزمون ادواری فنی و حرفه ای خیاطی با اندازه گیری مستقیم روی پارچه تعداد 204 سوال تستی با جواب

۵۱۸ بازديد
  نمونه سوالات آزمون ادواری فنی و حرفه ای خیاطی با اندازه گیری مستقیم روی پارچه  تعداد 204 سوال تستی با جواب  .     این مجموعه مناسب برای هنرجویان هنرستان های فنی و کار دانش و همچنین هنرجویان سازمان فنی و حرفه ای و سایر آموزشگاه ها جهت آمادگی آزمون می باشد .   در این سایت کلیه تراکنش ها مورد تضمین قرار گرفته و از طریق قسمت پشتیبانی  و وارد کردن شماره پیگیری قابل برگشت است ، پس با خیال راحت خرید کنید . جهت اطمینان بیشت ...

انواع متدهای خیاطی:

1- متد خیاطی گرلاوین
روشی است که درآن تمام قسمت های بدن سایز میشود. گرلاوین یکی از قدیمی ترین متدهای خیاطی می باشد. این روش کمی پیچیده است اما با توجه به دقیق بودن الگو در روش گرلاوین، می توانید با یک اندازه گیری صحیح، لباس های خوش فرم و شیک برای همه اندام ها بدوزید و از خیاطی خود لذت ببرید.

2- متد خیاطی مولر
متد مولر برگرفته شده از روش خیاطی آلمانی هاست. در واقع چون سایز بدن آلمانی ها و ایرانی ها به هم نزدیک است این متد چند سالی است که وارد ایران شده و در آموزشگاهها و دانشگاه ها تدریس می شود و بکار برده می شود. متد مولر پیچیدگی و ظرافت کمتری دارد و در عین حال بسیار دقیق است. این روش بدلیل رسم الگوهای مختلف در اول کار، دوختی بی نقص و دقیقی را به شما در آخر کار تحویل می دهد که در بسیاری از موارد حتی نیاز به پرو لباس نباشد. می توان گفت این روش یکی از بهترین متدها برای خیاطی می باشد که به همه پیشنهاد می شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
فروشگاه ساز فایل و همکاری در فروش سل یو